1-сабақ. Scratch ортасымен танысу

Сабақ оқушыларды информатика сабақтарында қауіпсіздік техникасымен таныстырудан басталады. Әрі қарай, мұғалім Scratch бағдарламалаудың визуалды ортасы туралы, оның ойындардың, презентациялардың, мультфильмдердің дайын жобаларын демонстрация ретінде пайдалану мүмкіндіктері туралы айтады. Сабақ барысында оқушылар Scratch ортасын дербес компьютерге орнатады…

2-сабақ. Scratch ортасының интерфейсі

Сабақта оқушылар Scratch бағдарламалау ортасының интерфейсімен танысады, сценарийдің не екенін, командалық блоктарды біледі және "котенка" кейіпкерін алғашқы сценарийін жасау арқылы жүруге және "мияу" дыбысын айтуға үйретеді. Жобаларды компьютерге сақтауды үйреніңіз…

3-сабақ. Алгоритмді қалай түсінеміз?

Сабақта балаларға белгілі бір тәртіпті орындай отырып, нұсқауларға сәйкес қағаз қайықты жинау ұсынылады. Осыдан кейін мұғалім қайықты жинаған нұсқаулық алгоритм, ал оны жинаған оқушылар орындаушылар екенін түсіндіреді. Оқушылар күнделікті өмірден алгоритмдердің мысалдарын келтіреді. Олар өткен материалды игере отырып, шағын жоба жасайды...

4-сабақ. Спрайттарды басқару

Сабақта мұғалім оқушыларға қозғалыс блоктары туралы, сондай-ақ осы блоктар арқылы спрайттарды қалай басқаруға болатындығы туралы айтады. Оқушылар сценарийлер жасайды және котенканы пернені оңға және солға басқан кезде белгілі бір бағытта жүруге үйретеді…

5-сабақ. Сыртқы және дыбыстық блоктар

Сабақта балаларға сыртқы келбеті мен дыбыстарымен жұмыс істеуге жауапты блоктар туралы айтылады. Дыбыстар кітапханасымен және объектілерге қолдануға болатын әртүрлі әсерлермен танысыңыз. Оқушылар сценарийді үйренген командалық блоктарды қолдана отырып, әр түрлі эффектілермен тәжірибе жасап, оларды кейіпкерге қолдана отырып жинайды....

6-сабақ. "Би"жобасын әзірлеу

Сабақта балалар мультфильм жасайды, онда оқушыларға алған дағдыларын бекітуге мүмкіндік беретін дыбыспен және сыртқы түрімен жұмыс істеуге жауапты үйренген блоктар қолданылады. Балалар орындайтын кейіпкер жасайды би қимылдары костюмдерді музыкаға ауыстыру арқылы…

7-сабақ. «Музыканттар» жобасын әзірлеу

Сабақтың мақсаты: үйренген материалды бекіту арқылы өткен командалық блоктардан тұратын жоба құру.
Танымдық: Объектілердің сыртқы түрі мен дыбысына жауап беретін командалық блоктарды қолдануды үйреніңіз.
Бұл сабақта оқушылар үйренген командалық блоктарды қамтитын ойын құра отырып,
алған білімдерін бекітеді. Кейіпкерлер әртүрлі музыкалық аспаптарда ойнайтын жоба жасаңыз.

8-сабақ. Циклдік бағдарламаны орындау

Сабақта оқушылар іс-әрекеттің циклдік қайталануымен танысады. Scratch бағдарламалау ортасында котенканы басқару мысалын қолдана отырып, циклдік алгоритмдерді қолдануды үйреніңіз. Сондай-ақ, оқушылар "шарттар" блоктарымен танысады, оларды циклдік әрекеттерді орындауда қолданады.

1

9-сабақ. “Доп ойыны” жобасын әзірлеу

Бұл сабақта оқушылар үйренген командалық блоктарды қолдана отырып, алгоритмнің циклдік орындалуын қамтитын ойын құра отырып, алған білімдерін бекітеді. Оқушылар пернетақта арқылы басқарылатын кейіпкер футбол алаңында қозғалатын және доп ойнайтын ойын жасайды…

10-сабақ: «Мені ұста» ойынын дамыту

Сабақта оқушылар ит оны ұстағанға дейін әрқашан котенка бағытында қозғалатын ойын жасайды. Пайдаланушы котенканы компьютерлік тышқанмен басқару арқылы қашуға көмектеседі. Барлық сценарийлер циклдік блоктардың көмегімен жасалады, бұл оқушыларға Циклдік алгоритмдер бойынша бұрын алған білімдерін бекітуге мүмкіндік береді…

11-сабақ: X, Y координаталары

сабақта оқушылар X және y координаттарының сегменттерімен танысады, Координаталық жазықтық бойынша спрайттарды басқаруға мүмкіндік беретін жаңа блоктарды үйренеді. Оқушылар котенканы х, у, жоғары, төмен, солға және оңға қатысты сахнада қозғалуға үйретеді…

12-сабақ. Себет ойынын дамыту

сабақта оқушылар пайдаланушыға қажет болатын ойын жасайды себетті басқару құлаған заттарды ұстау. Себет пен құлаған заттарды бағдарламалау X және y координаталық осьтерді қолдану арқылы жүзеге асырылатындықтан, балалар бұрын зерттелген материалды бекітеді…

13-сабақ. Айнымалылармен танысу

Танымдық: Ұғымына анықтама беріңіз айнымалы, айнымалылардың түрлері, айнымалылардың мәндері және олардың арасындағы байланыс туралы айту.

сабақта оқушылар айнымалы ұғымымен танысады, оларды қолдану тәсілдерін үйренеді. Айнымалыларды қолдана отырып, өз жобаларын жасаңыз…

14-сабақ. Scratch-те сурет салу

Сабақта студенттер суретші функциясын қолдана отырып, әртүрлі геометриялық фигураларды салуды үйренеді. Сызу үшін балалар бұрын үйренген сызықтық және циклдік алгоритмдерді қолданады…

15-сабақ. Сурет салу үйрену

сабақта оқушылар Scratch бағдарламалау ортасының сурет салу функциясын қолдана отырып, өз кейіпкерлерін салуды үйренеді. Мұғалім алдымен бәріне бірге Аққала салуды ұсынады, осылайша балаларға Scratch-те сурет салуды үйретеді, оларды сурет салуға арналған құралдар тақтасымен таныстырады. Содан кейін балалар өткен материалды бекітіп, өздерінің ойдан шығарылған кейіпкерлерін салады.

16-сабақ. «Арал» ойынын дамыту

сабақта оқушылар үнемі қозғалатын доптың құлап кетуіне жол бермеу үшін "аралды" басқара отырып, пайдаланушыға ойынды дамытады. "Аралға" әр соққымен доп тездетіледі. Доп құлағаннан кейін ойын тоқта. Ойынды дамыта отырып, оқушылар алған дағдыларын Scratch бағдарламалау ортасында қолдануға мүмкіндік алады.…

2

Content 3

This is the content for Content 3!

Изображение 1 Изображение 2