6-сабақ

«Би» жобасын әзірлеу

Бұл сабақта біз бірінші толыққанды жобамызды құру арқылы білімімізді бекітеміз. Біздің міндетіміз әртүрлі кейіпкерлерді музыкаға билейтін ойынды дамыту.

Алдымен спрайтты тінтуірдің оң жақ түймешігімен басу арқылы мысықты оқиға орнынан алып тастаңыз.

ашылған мәзірде «жою» тармағын таңдаңыз.

Спрайт кітапханасын ашып, «Би» санатына өтіп, өзіңізге ұнайтын екі кейіпкерді қосыңыз.

Фондық кітапханадан біреуін таңдау арқылы өңді өзгертіңіз.

Спрайттардың бірі үшін төменде көрсетілген сценарийді құрастырыңыз:

Жобаны іске қосқаннан кейін кейіпкердің би қимылдарын жасағандай костюмдерін қалай өзгертетінін көреміз. Кейіпкер тоқтап қалмауы үшін барлық блоктарды циклге орналастыру керек. Біз келесі сабақтарда

 

циклдармен танысамыз, бірақ әзірге «Басқару» блок санатына өтіп, «әрқашан» блогын блоктың ішінде болатындай етіп біздің сценарийге жылжытыңыз.

Енді жобаны іске қосқаннан кейін кейіпкеріміздің үнемі костюмдерін өзгертіп, сахнада билейтінін көреміз.

Екінші кейіпкерді билетеміз, мұны істеу үшін құрастырылған сценарийді тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «көшірме» таңдаңыз.

Қайталанатын сценарийді екінші таңбаға көшіріп, оны сахнаның астында орналасқан кейіпкер белгішесіне жылжытыңыз.

Екінші кейіпкердің сценарийіне баратын болсақ, оның бірінші кейіпкермен бірдей бағдарламасы бар екенін көреміз. Жобаны бастағаннан кейін екі кейіпкер де билей бастайды.

Бірақ музыкасыз бидің қандай түрі болуы мүмкін? Оқиға орнына барайық, дыбыстық кітапханадан музыкалық жолды қосып, жоба басталған кезде музыканы қайта-қайта қайталайтын сценарий жазайық.

Нәтижесінде біз кейіпкерлердің көңілді музыкаға күлкілі билейтін, костюмдерін үнемі ауыстыратын жоба әзірледік. Мәзір тармағына өту арқылы жобаны сақтаңыз: «файл - басқаша сақтау».

 

Алдыңғы сабақ Cабақ жоспары Келесі сабақ