9-сабақ
"Доп ойыны" жобасын әзірлеу
Спрайт есімді мысық шынымен доп ойнауды үйренгісі келеді және бізден оған көмектесуімізді өтінді. Мысық доп ойнайтын футбол алаңына тұсқағазды орнатамыз.
Түсқағаздар кітапханасына өтіп, футбол алаңын таңдап, «ОК» түймесін басамыз.
Біз мысықты футбол алаңына әкелдік, бірақ ол не ойнайды? Бізге не жетіспейді? Дұрыс, доп. Спрайт кітапханасынан футбол добын қосамыз.
Бізде қазірдің өзінде футбол алаңы мен доп бар, біз тек мысықты онымен ойнауды үйретуіміз керек.
Алдымен, сол және оң жақ көрсеткіштерді пайдаланып, мысықты басқаруға мүмкіндік беретін сценарийді жасайық
«Сол жақ көрсеткіш» пернесі үшін бірдей бағдарламаны жасайық, тек спрайт қарама-қарсы бағытта қозғалуы керек, бұл үшін қадамдар санын теріс санға орнатамыз.
«Бағытта бұру» блогы спрайтты бір бағытта немесе басқа бағытта бұруға мүмкіндік береді.
Ойынды іске қосқаннан кейін біз сол және оң жақ көрсеткіштерді пайдаланып футбол алаңын айналып өте аламыз.
Тек бос орын пернесін басу арқылы мысықты тебуді үйрету ғана қалды Басқа сценарий қосамыз:
Енді мысық доп ойнауды үйренді, ойынды бастап, оны не істей алатынын тексеріміз?
Мысық допты тебеді, бірақ доп орнында қалады, өйткені бізге допқа да бағдарлама жазу керек.
Доп үшін сценарий жасаймыз:
Біздің жоба дайын, сіз мысықты сол және оң жақ көрсеткіштерді пайдаланып басқара аламыз және бос орын пернесін басу арқылы доп ойнай аламыз. Доптың бір бағытта ұшатынын ескеріңіз, мысық қай жағында тұрса да, оны өзіңіз түзетуге тырысыңыз.