11-сабақ

X, Y координаталары

 

Жаңа жоба жасаймыз және мысықты сол және оң жақ пернелерге жылжуға мүмкіндік беретін сценарийді жасаймыз:

Біздің мысық X осі бойымен қозғалады.


"Бос орын пернесі басылған кезде (пробел)" блогын алып, оны сценарийлерімізді жинайтын терезеге жылжытыңыз.

X - мысық жүретін көлденең координаталық сызық.


«Оң жақ көрсеткіш» пернесін басу арқылы мысық координаталық сызыққа қатысты орнын жоғарылатып, оңға қарай жүреді. Нөлдің оң жағындағы мәндер оң, сол жағындағы мәндер теріс.
Сахна координаталық түзуде -240-тан 240-қа дейін орналасқан. Кейіпкердің Х осіне қатысты орнын өзгерту арқылы оның сахнадағы орнын өзгертеміз. Блоктарды блоктармен ауыстырамыз.



Мысық, бұрынғыдай, оңға және солға жүреді, бірақ қадамдар саны бойынша емес, X осі пернесін 10 немесе -10 басқан кезде өзгерту арқылы.

Сонымен қатар Y-тік координаталық сызығы бар.

Y осі бойынша мысық координаттарын өзгерту арқылы ол жоғары немесxе төмен жылжиды. Мысық бірнеше сценарий қосу арқылы мұны тексерейік:

«Жоғары көрсеткіш» және «төмен көрсеткіш» пернелерін пайдаланып, мысық Y координатасына қатысты орнын өзгертеді.

 

Алдыңғы сабақ Cабақ жоспары Келесі сабақ