12-сабақ
Себет ойынын дамыту
`
Бұл сабақта біз аспаннан құлаған заттарды ұстау үшін себетті басқару керек ойын әзірлейміз. Біздің міндетіміз х және у координаталары туралы алған білімдерін бекіту.
Жаңа жоба жасап, мысықты сахнадан алып таста және өзіңе ұнайтын фонды орнат.
Спрайт кітапханасына өтіп, сол жерден себетті тап, содан кейін оны жобаға қос.
Ол үшін х координатасын өзгертуге арналған блоктарды пайдалану керек.
Біз себетті қалай басқару керектігін білдік, аспаннан жіберілетін нысандарды қосу ғана қалды.
Спрайт кітапханасынан 5 - 7 нысанды қосып, оларды көріністің жоғарғы жағына құлайтын жерлерге қоямыз.
Тек элементтер үшін бағдарлама жасау ғана қалды. Нысандардың төмен қарай жылжуына және олар себетке тиген кезде жоғалып кетуіне мүмкіндік беретін сценарийді жасайық.
Ол аспаннан түсе бастағанға дейін нысан көрінбеуі керек, ол сахна сыртынан құлағандай көрінуі керек. Пайда болу үшін алдымен ол жоғалып кетуі керек. Төменде көрсетілген сценарийді құрастырыңыз:
Содан кейін бірнеше секунд күтіп, сахнаға шығып, x және y координаталары бар көрсетілген нүктеге жерге қарай жүреміз.
Ойынды іске қосқаннан кейін біз заттың жерге қалай құлағанын көреміз және егер біз оны ұстап көрсек, ол қоржынды байқамай қозғалысын жалғастырады.
Ойынды іске қосамыз. Аспаннан құлаған затты ұстау үшін себетті пайдаланамыз.
Қалған нысандарға арналған бағдарламаларды жинап, ойынды іске қосқаннан кейін біз нысандарды ұстай аламыз, ал ұсталмаған заттар жерде қалады. Нысандардың құлауын шексіз етейік, бұл үшін біз алгоритмді
Барлық басқа нысандар құлағаннан кейін әрекеттерді қайталау қажет уақытты есептеу үшін бізге күту блогы қажет. Осының арқасында заттар үнемі аспаннан түседі.
Бұл сабақта біз аспаннан құлаған заттарды ұстау үшін себетті басқару керек ойын әзірлейміз. Біздің міндетіміз х және у координаталары туралы алған білімдерін бекіту.
Жаңа жоба жасап, мысықты сахнадан алып таста және өзіңе ұнайтын фонды орнат.
Спрайт кітапханасына өтіп, сол жерден себетті тап, содан кейін оны жобаға қос.
Сол және оң жақ пернетақта көрсеткіштері арқылы оны басқаруға мүмкіндік беретін сатып алу себетіне арналған сценарийді құрастырамыз.
Біз себетті қалай басқару керектігін білдік, аспаннан жіберілетін нысандарды қосу ғана қалды.
Спрайт кітапханасынан 5 - 7 нысанды қосып, оларды көріністің жоғарғы жағына құлайтын жерлерге қоямыз.
Тек элементтер үшін бағдарлама жасау ғана қалды. Нысандардың төмен қарай жылжуына және олар себетке тиген кезде жоғалып кетуіне мүмкіндік беретін сценарийді жасайық.
Ол аспаннан түсе бастағанға дейін нысан көрінбеуі керек, ол сахна сыртынан құлағандай көрінуі керек. Пайда болу үшін алдымен ол жоғалып кетуі керек. Төменде көрсетілген сценарийді құрастырыңыз:
Біз нысанның қозғалысын бастайтын орынды көрсетеміз, объектіңіздің координаталарын көрсететін блокты қосамыз
Ойынды іске қосқаннан кейін біз заттың жерге қалай құлағанын көреміз және егер біз оны ұстап көрсек, ол қоржынды байқамай қозғалысын жалғастырады.
Қоржынға тиіп кетсе, жоғалып кететін шартты қосуымыз керек.
Ойынды іске қосамыз. Аспаннан құлаған затты ұстау үшін себетті пайдаланамыз.
Ол қоржынға қолын тигізгенде, біз оны ұстап алғандай жоғалып кетеді.
Сол алгоритмді пайдаланып, басқа элементтер үшін сценарийлер жасаңыз.
Қалған нысандарға арналған бағдарламаларды жинап, ойынды іске қосқаннан кейін біз нысандарды ұстай аламыз, ал ұсталмаған заттар жерде қалады. Нысандардың құлауын шексіз етейік, бұл үшін біз алгоритмді
«Әрқашан» цикліне, сондай-ақ «Жасыру» блогына орналастырамыз, соның арқасында нысан ұсталды ма, жоқ па, қарамастан жоғалады.
Ұсталған-ұсталмағанына қарамастан элементті жоғалтатын блокты қосамыз. Бізге күту блогы да керек.
Барлық басқа нысандар құлағаннан кейін әрекеттерді қайталау қажет уақытты есептеу үшін бізге күту блогы қажет. Осының арқасында заттар үнемі аспаннан түседі.
ТАПСЫРМА:
Басқа спрайтты пайдалана отырып, себетті толтырамыз.