10-сабақ

«Мені ұста» ойынын дамыту

 


Бұл сабақта біз кішкентай ойынды дамытамыз, енді біз мысықты басқарып, ит бізді ұстап алмас үшін одан қашуымыз керек.

Жаңа жоба ашып, сүйікті фондық суретті орнатамыз және біздің сахнаға күшікке қосамыз

Біздің мысыққа компьютерлік тінтуірдің көмегімен оны басқаруға мүмкіндік беретін сценарийді құрастырайық.

Мысық әрқашан тінтуірдің көрсеткішіне жылжитынына көз жеткізу керек.

Біз ойынды бастағанда, мысық итке тигенше тінтуірдің көрсеткішіне қарай жылжиды. Яғни, ит мысықты қуып жеткенде ойын тоқтайды. Ойынды іске қосып және бәрі сіз үшін дұрыс жұмыс істейтінін тексереміз.

Біздің күшігімізді бағдарламалау, иттің мысыққа қуып жететіндей етіп жылжытатын сценарий жасау ғана қалады.

Ойынды бастап, итіміз котенканың артынан жүгіреді, оны ұстап алған бойда ойын тоқтайды.

Блокты қосыңыз, соның арқасында ит мысыққа ұстап алып, оған үреді.



Біздің жоба дайын. Ойынды бастаңыз және иттің мысыққа ұстауына жол бермеңіз. Іске сәт!

 

Алдыңғы сабақ Cабақ жоспары Келесі сабақ