8-сабақ

Циклдік бағдарламаны орындау

Цикл - бір әрекеттердің қайталануы. Онымен жақынырақ танысайық.

Scratch-ті ашып, жаңа жоба бастаймыз.

Бізге бұрыннан таныс мысық үшін сценарий жасайық, ол бос орын пернесін басқан кезде қозғалуға мүмкіндік береді.

Біздің мысық алға 10 қадам жасайды, оның тағы 10 қадам жасауы үшін бос орын пернесін қайтадан басу керек. Мысықтысахнаның сол жақ шетіне жылжытамыз және оң жақ шетіне жетуі үшін бос орын пернесін қанша рет басу керек екенін есептейміз.

Оны шетінен шетке дейін жеткізу үшін бос орын пернесін 40 рет басу керек болды. Бірақ біз қайталау блогын пайдалана отырып, өздігінен 40 рет әрекетімізді қайталайды.

Сары «Басқару» блоктарына өтеміз.

Сары блок категориясы қайталау, күту және шарт блоктарын қамтиды, біз оларды сәл кейінірек

қарастырамыз. «10 рет қайталау» блогын таңдаймыз.

Блокты бұрын қосылған блоктарды қамтитындай етіп жылжытып, сонымен қатар қайталау санын 40-қа өзгертеміз.


Енді біздің мысық бос орын пернесін бір рет басу арқылы бүкіл көріністі аралап шығады. Егер біз бос орын пернесін қанша рет бассақ та, мысықтың әрқашан алға-артқа жүгіргенін қаласақ ше?

Белгілі бір әрекеттерді шексіз қайталауға мүмкіндік беретін тағы бір блокпен танысайық

«Қайталау» блогын «әрқашан» блогымен ауыстырыңыз

Енді біздің мысық әрқашан блогымен сахнамызды тоқтамай жүгіреді.

«Кітапханадан спрайт таңдау» белгішесін басу арқылы мысыққа күшікті қосайық.

Ашылған терезеде күшікті таңдап, «OK» түймесін басу арқылы оны жобамызға қосыңыз.

Оған мысық сияқты сценарий жасаңыз.



Күшіктің сценарийіне шарт қосайық: егер күшік мысыққа тисе, ол үреді. Ол үшін сары шарт блогын бағдарламамызға апарамыз.


Сонымен, біздің шарт блогында бізде шартты қамтитын шағын бос алтыбұрыш бар.


«Сенсорлар» көк блоктарына өтеміз:

Блокты таңдап, оны шарт блогында орналасқан алтыбұрышқа орналастырамыз


«Тінтуір көрсеткішін» біздің мысық Sprite 1 атауымен ауыстырамыз және «ит дыбысын ойнау» әрекетін қосамыз.


Біз күшіктің сахнада шексіз жүгіруіне мүмкіндік беретін бағдарлама жаздық, егер ол мысықпен кездессе, оған үреді.



Тапсырма:

Мысық және күшік кейіпкерлерін алып бағдарлама жаса, мысық сахнада шексіз жүгіріп және күшікке тигенде, «мияу» дыбысын айтқызып және «кеттік!» деп сөйлету. Нәтижесі осылай шығу керек:

 

 

Алдыңғы сабақ Cабақ жоспары Келесі сабақ