8-сабақ
Циклдік бағдарламаны орындау
Цикл - бір әрекеттердің қайталануы. Онымен жақынырақ танысайық.
Scratch-ті ашып, жаңа жоба бастаймыз.
Бізге бұрыннан таныс мысық үшін сценарий жасайық, ол бос орын пернесін басқан кезде қозғалуға мүмкіндік береді.
Оны шетінен шетке дейін жеткізу үшін бос орын пернесін 40 рет басу керек болды. Бірақ біз қайталау блогын пайдалана отырып, өздігінен 40 рет әрекетімізді қайталайды.
Сары «Басқару» блоктарына өтеміз.
қарастырамыз. «10 рет қайталау» блогын таңдаймыз.
Блокты бұрын қосылған блоктарды қамтитындай етіп жылжытып, сонымен қатар қайталау санын 40-қа өзгертеміз.
Енді біздің мысық бос орын пернесін бір рет басу арқылы бүкіл көріністі аралап шығады. Егер біз бос орын пернесін қанша рет бассақ та, мысықтың әрқашан алға-артқа жүгіргенін қаласақ ше?
Белгілі бір әрекеттерді шексіз қайталауға мүмкіндік беретін тағы бір блокпен танысайық
«Қайталау» блогын «әрқашан» блогымен ауыстырыңыз
«Кітапханадан спрайт таңдау» белгішесін басу арқылы мысыққа күшікті қосайық.
Оған мысық сияқты сценарий жасаңыз.
Күшіктің сценарийіне шарт қосайық: егер күшік мысыққа тисе, ол үреді. Ол үшін сары шарт блогын бағдарламамызға апарамыз.
Сонымен, біздің шарт блогында бізде шартты қамтитын шағын бос алтыбұрыш бар.
«Сенсорлар» көк блоктарына өтеміз:
Блокты таңдап, оны шарт блогында орналасқан алтыбұрышқа орналастырамыз
«Тінтуір көрсеткішін» біздің мысық Sprite 1 атауымен ауыстырамыз және «ит дыбысын ойнау» әрекетін қосамыз.
Біз күшіктің сахнада шексіз жүгіруіне мүмкіндік беретін бағдарлама жаздық, егер ол мысықпен кездессе, оған үреді.
Тапсырма:
Мысық және күшік кейіпкерлерін алып бағдарлама жаса, мысық сахнада шексіз жүгіріп және күшікке тигенде, «мияу» дыбысын айтқызып және «кеттік!» деп сөйлету. Нәтижесі осылай шығу керек: